Камала Гарріс має намір інвестувати безпрецедентні $370 млн у рекламну підтримку своєї передвиборчої кампанії.
Камала Гарріс має намір інвестувати 370 мільйонів доларів у рекламну кампанію, яка розпочнеться на початку вересня і триватиме до листопадових виборів у США. За словами представників її команди, це стане найбільшою в історії американської політики закупівлею цифрової реклами.
Цю інформацію оприлюднив Financial Times.
Компанія Гарріс оголосила про намір витратити 170 мільйонів доларів на телевізійну рекламу з 3 вересня по 5 листопада, охопивши як національний рівень, так і ключові штати, де пройдуть вибори. Крім того, ще 200 мільйонів доларів буде спрямовано на цифрову рекламу.
"Ці активи зосереджені на ранніх вкладеннях у найбільш популярні видавництва та платформи, такі як Hulu, Roku, YouTube, Paramount, Spotify та Pandora", - повідомили в неділю представники кампанії Гарріса.
Завдяки здійсненню ранніх бронювань, кампанія отримала доступ до найпреміальнішого інвентарю та забезпечила собі значно вигідніші ціни, - зазначили у команді Гарріс.
Варто зазначити: