Українці інвестували більше 93 мільярдів гривень у придбання нових автомобілів: які бренди займають перші місця - Авто bigmir)net
Найбільшою популярністю серед автомобільних брендів користується TOYOTA, на придбання автомобілів якої українці витратили приблизно 14 мільярдів гривень.
У проміжку з січня по вересень 2024 року українці витратили вражаючі 93 мільярди гривень на купівлю нових легкових автомобілів. Це свідчить про зростання витрат на 21% у порівнянні з тим самим періодом минулого року.
Про це повідомляє Укравтопром.
Цікаво, що приблизно половина від цієї суми була спрямована на покупку автомобілів лише п'яти брендів, що свідчить про популярність певних марок серед українських споживачів.
Найбільшою популярністю серед автомобільних брендів користується TOYOTA, на придбання автомобілів якої українці витратили приблизно 14 мільярдів гривень. Це підтверджує тривале домінування японського виробника на ринку нових авто в Україні.
На другій та третій позиціях виявилися німецькі преміум-бренди - BMW та MERCEDES-BENZ. Українці інвестували 12,3 мільярда гривень у нові автомобілі BMW та 6,9 мільярда гривень у нові моделі Mercedes. Це підкреслює зростаючий інтерес українських водіїв до автомобілів преміум-класу.
Четверте місце у списку займає VOLKSWAGEN, на автомобілі якого було витрачено 6,6 млрд гривень. Замкнула п'ятірку лідерів марка RENAULT, дилери якої заробили понад 4,7 млрд гривень.
Раніше ми інформували про чотири електричні автомобілі, які працюють довше, ніж прогнозувалося.