Свято більше не приходить: Coca Cola завдала удару по почуттях людей по всьому світу, прибравши найсуттєвіше з реклами.
Цього року новорічна кампанія Coca-Cola викликала велику реакцію у глядачів через несподіваний "божевільний" розвиток сюжету.
Фінальна частина великого виробника напоїв відкриває першу масштабну святкову кампанію реклами 2024 року.
Але цього року довгоочікувана кампанія, схоже, замінила улюблену фігуру сучасними технологіями. Перший 15-секундний кліп, випущений Coca Cola, вразив аудиторію, оскільки реклама була зроблена повністю за допомогою ІІ. Мало того, що у кліпі вирішили відмовитися від людей, то ще й Санта-Клауса ніде не було видно.
Відсутність знайомого образу доброго старого дідуся викликала особливе здивування, адже компанія Coca-Cola здобула популярність завдяки його трансформації в той імідж, який ми сьогодні знаємо і полюбляємо.
Відсутність великого хлопця, безперечно, не залишилася без уваги, і розчаровані фанати швидко виявили своє невдоволення на платформі X, яка раніше була відома як Twitter.
Один з них зазначив: "Схоже, Санту виключили з рекламної кампанії".
Інша людина зауважила: "Мені байдуже, якщо я звучатиму як дитина чи щось подібне, але це справді неймовірно. Протягом багатьох років Coca-Cola залишалася еталоном у світі брендингу та реклами. Я навіть обрав професію в маркетингу, оскільки мене надихали такі кампанії, як реклама Coca-Cola."
А третій додав: "Збожеволіти, що ця компанія буквально зробила Санту червоним через те, наскільки культовою була їхня реклама, а тепер вони просто виробляють помиї".
Сором'язлива домогосподарка з чотирма дітьми перетворилася на зірку вебкамери: сміливі відео слугують їй способом боротьби з раком.
Раніше ми повідомляли, що американцям пропонують круїз на 4 роки до Антарктиди під час правління Трампа.