Перший в Україні сервіс
Зробили це у своєму відділенні екстреної меддопомоги ще рік тому. Одне натискання - і лікар бачить, що є пацієнт і в якому стані.
Отже, тепер не потрібно витрачати час на очікування, поки медсестра зателефонує і надасть всі необхідні роз'яснення — це залишилося в минулому. Крім того, це також забезпечує контроль за діяльністю самих медичних працівників.
Цікава статистика за рік навіть для розуміння того, як працює система та змінюється медицина:
кнопкою користувалися загалом 19 156 разів.
6 277 натискань, тобто майже третина - це пацієнти із так званої "червоної зони", які перебувають у критичних станах і потребують невідкладної допомоги та госпіталізації. Світовий стандарт очікування має становити не більше 5 хвилин, наші ж лікарі в середньому прибувають за 4 хв. 57 сек.;
"жовта зона" -- за стандартом пацієнти можуть очікувати до години, в обласній лікарні в середньому надавали допомогу в межах 11 хв. 23 сек. "зелена зона" -- 9 хв 59 сек.;
З листопада 2023 року система отримала новий функціонал завдяки додаванню кнопки "політравма", яка дозволяє одночасно викликати медичні бригади з п'яти різних відділень. Протягом 10 місяців було здійснено 55 таких викликів, а середній час прибуття лікарів становив 2 хвилини і 36 секунд.
За допомогою сервісу "knopka" щодня обробляється приблизно 50 запитів, причому найбільша кількість спостерігається в понеділок і п'ятницю, а у вихідні – трохи менше.
З початку вересня у десяти відділеннях і центрах запровадили систему "кнопки виклику медсестри". В лікарні пообіцяли надати детальнішу інформацію про це в найближчий час.