Європейські держави відмовляються приймати пошкоджене судно з Російської Федерації.
183-метровий корабель з Росії, що перевозить небезпечний вантаж, зазнав аварії на мілині після завантаження в Кандалакші в серпні. З тих пір екіпаж не може знайти порт для проведення ремонту, адже Норвегія, Данія та Швеція відмовилися надати допомогу.
Порти Північної Європи відмовляються прийняти пошкоджене судно General Cargo Ruby з аміачною селітрою, що прямує з Росії під мальтійським прапором. Так, увечері 20 вересня німецькі служби помітили в територіальних водах ФРН вантажний корабель з вибухонебезпечними хімічними добривами, буксируваний у Балтійському морі, пише в суботу, 21 вересня, агенція AFP з посиланням на представника управління федеральної поліції в Бад-Брамштедті.
Згідно з інформацією поліції, порти Норвегії, Данії та Швеції відмовилися приймати пошкоджене судно. Водночас, відомості з сайтів відстеження суден свідчать про те, що Ruby планував прибуття до Клайпеди в Литві в понеділок. Наприкінці серпня він залишив порт Кандалакша в Мурманській області, що підтверджують німецький портал Tagesschau, що належить суспільно-правовому мовнику ARD, та норвезька газета The Barents Observer.
Як повідомляють ЗМІ, на борту 183-метрового судна - 20 тисяч тонн вибухонебезпечного нітрату амонію - тобто саме тої речовини, що, приміром, спричинила руйнівний вибух в порту Бейрута в 2020 році. Через лише кілька годин після навантаження корабель сів на мілину, вказує Tagesschau з посиланням на звіт влади Норвегії про подію, котрий отримала студія ARD в Стокгольмі.
Пошкодження судна були зареєстровані в Норвегії. "Судноплавна компанія повідомила нам, що пошкоджені корпус і гребний гвинт корабля, в нього потрапило трохи води", - вказав представник судноплавного відомства Норвегії Даг Інге Орхус. Суховантажу не було дозволено залишитися в порту Тромсе на півночі Норвегії і він продовжив рух, повідомляє далі Tagesschau.
За словами Орхуса, рішення пов'язане з небезпекою для міста. "Корабель необхідно відремонтувати, але це неможливо в такій близькості від міста. Вантаж не становить небезпеки, поки він там просто лежить. Але зовнішні впливи, такі як роботи на судні (...) можуть становити досить значний ризик", - пояснив він.