Краще, ніж на консолях у момент виходу: Cyberpunk 2077 запустили на найпотужнішому Android-смартфоні.
Гра працює в стабільних 60 fps при роздільній здатності 720p і на низьких налаштуваннях графіки
Нещодавно анонсований Snapdragon 8 Elite підтверджує, що мобільні платформи вже майже готові для локального запуску AAA-ігор на пристроях. Після вражаючих результатів з Assassin's Creed IV, геймери продемонстрували продуктивність флагманського чіпа Qualcomm у Cyberpunk 2077.
Для програвання Cyberpunk 2077 був використаний невідомий смартфон на платформі Snapdragon 8 Elite разом із програмою для емуляції GameFusion. При роздільній здатності 720p і з мінімальними графічними налаштуваннями, пристрій зміг підтримувати стабільні 60 кадрів на секунду, навіть під час напружених бойових моментів.
Блогер зазначив, що в мобільній версії Cyberpunk 2077 можна зустріти деякі рідкісні візуальні недоліки, проте вони не впливають на ігровий процес. Деякі користувачі також згадали, що під час релізу гри в 2020 році навіть сучасні на той час консолі PlayStation 4 і Xbox One не справлялися з її вимогами.
Cyberpunk 2077 запустили на Snapdragon 8 Elite у 60 fps: відео
Проте, висока продуктивність Snapdragon 8 Elite має свої недоліки. Процесор сильно нагрівається під навантаженням. Технічний експерт Бен Гескін поділився своїм досвідом, коли він запустив гру MadOut 2 на максимальних графічних налаштуваннях. Після 10 хвилин гри він відчув значне нагрівання, настільки інтенсивне, що на його долоні залишилася червона пляма. Інформації про пристрій, на якому це відбувалося, не було надано.
Найімовірніше, в ігрових смартфонах, наприклад, Red Magic 10 Pro, проблем із перегрівом Snapdragon 8 Elite не буде, тому що там використовується просунута система охолодження з рідкого металу.
Цілком ймовірно, що в найближчий час розробники ігор почнуть розширювати свої горизонти, включаючи не лише ПК та консолі в якості основних платформ, але й мобільні пристрої, такі як смартфони та планшети. Важливо зазначити, що зміни на ринку вже відбуваються, зокрема завдяки успіхам Apple у перенесенні консольних ігор на iPhone.