Кличко планує звести підземний паркінг під Пейзажною алеєю, що ставить під ризик історичну територію.


Мер Києва Віталій Кличко хоче збудувати підземний паркінг просто під Пейзажною алеєю на Старокиївській горі. Тут також планується зведення нового мосту, який вестиме прямо до запаркованих автомобілів.

Це будівництво намагаються "замаскувати" під створення зеленої зони. Про це повідомила на своїй сторінці у Фейсбук депутатка Київської міськради Женя Кулеба.

На Старокиївській горі, неподалік від Пейзажної алеї, міська адміністрація планує створити підземний паркінг. Це нове будівництво може бути розташоване поруч із каменем, на якому викарбувано напис "Откуда єсть пошла Руська земля".

Крім цього, планується будівництво пішохідного мосту, який і вестиме до припаркованих автомобілів. Його, швидше за все, планують звести з верхнього рівня Пейзажної алеї на нижній до провулка Кияновського.

Варто зазначити, що ця місцевість є культурним шаром міста Ярослава та Копирева X-XIII століть, а також є історичним ландшафтом київських гір і долини річки Дніпро. Тобто це місце має грандіозну культурну та археологічну цінність.

"Але мерові вже дуже давно хочеться залізти в історію та археологію цього міста. Цинізм ще в тому, що будівництво паркінгу прикривають типу створенням зеленої зони ", -- йдеться в повідомленні.

За інформацією Кулеби, це питання має бути обговорене на найближчому засіданні екологічної комісії. Поспішність зумовлена тим, що міська адміністрація прагне швидко "узгодити" всі питання, поки план цього "масштабного" будівництва не став відомий у Міністерстві культури, а також не викликав обурення з боку істориків, археологів та громади.

"Це неприйнятно, коли афери маскуються під виглядом парків. Саме так виглядає ситуація з наміром розвинути Юрковицю, а також з планами на знищення певних ділянок Старокиївської гори," – підкреслила депутатка Київради.

На цей час у КМДА жодним чином не висловилися про цю інформацію.

Раніше "Телеграф" повідомляв про плани забудови цілісної екологічної системи на Осокорках, які ініціює мер Віталій Кличко. Наразі стало відомо, що київське комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхотранспортних споруд" за вказівкою мера завершило техніко-економічне обґрунтування проекту продовження проспекту Григоренка до меж столиці.

Related posts